PITANJA O SLANJU I DOSTAVI

Koje su opcije dostave proizvoda?

Proizvode dostavljamo GLS ili HP dostavnom službom. Naručeni proizvodi su zapakirani u višeslojnu ambalažu da sigurno stignu na vašu adresu. Osim dostave proizvoda nekom od dostavnih službi, proizvode je moguće preuzeti na adresi Bojišće 30, Kaštel Stari u našoj OPG konobi (svježe voće je moguće isključivo preuzeti na adresi, jer voće zbog osjetljivosti ne šaljemo dostavom).

Šaljete li u inozemstvo?

Proizvode trenutno šaljemo samo unutar Hrvatske, ali radimo na tome da uskoro omogućimo slanje i u inozemstvo.

Kada ću primiti narudžbu?

Narudžbe šaljemo u roku od najkasnije dva dana. Rok isporuke naručenih proizvoda je 4-6 radnih dana. Svoje proizvode možete pratiti sa brojem pošiljke kojeg ćete primiti kada ih dostavna služba prikupi.

Narudžbu pratite na sljedećim linkovima:

Preuzimanje proizvoda na našoj adresi

Sve proizvode OPG Vušković moguće je preuzeti na našoj adresi Bojišće 30, Kaštel Stari. Preuzimanje proizvoda se posebno odnosi na svježe voće, koje ne šaljemo dostavnom službom, zbog osjetljivosti proizvoda. Na našoj adresi nalazi se konoba u koju ćemo vas rado primiti i počastiti čašicom domaćeg likera. Dobro došli!


PITANJA O KUPOVINI

Koje su opcije plaćanja?

Prilikom narudžbe proizvoda preko našeg online shopa plaćanje je moguće:

  • avansno (uplatom na račun OPG-a),
  • pouzećem plaćanje dostavnoj službi prilikom preuzimanju paketa
  • plaćanje i preuzimanje proizvoda na našoj adresi

Da li je kupnja sigurna?

Kupnja na našoj stranici je sigurna. Internet trgovina je potpuno sigurna za korištenje, a vaši podaci i veza su kriptirani SSL enkripcijom, a posebno vodimo računa o privatnosti vaših podataka. Pročitajte detaljno naša pravila privatnosti i uvjete prodaje


PITANJA O NARUDŽBI

Kako mogu naručiti proizvode?

Proizvodi se naručuju elektronskim obrascem, telefonskim putem, e-mailom i preko stranice društvenih mreža. Odaberite proizvode koje želite kupiti, vrstu plaćanja i unesite adresu za dostavu željenih proizvoda.
Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove detalje i saznate sve o njemu, te vidjeti opis i galeriju slika. Želite li proizvod kupiti, klikom miša odaberete “dodaj u košaricu”. U košarici možete mijenjati količine, kao i odustati od kupnje. U svakom trenutku vaša vam je košarica vidljiva i dostupna te možete nastaviti pregledavati internet trgovinu. Po završetku pregledavanja, vratite se na košaricu i odaberite završi narudžbu. Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže vam na e-mail adresu.

Mogu li otkazati narudžbu?

Narudžbu možete otkazati u roku od 1 dan, odnosno dok proizvode ne pošaljemo dostavnom službom.

Trebam li kreirati račun za narudžbu?

Za narudžbu možete, ali ne morate napraviti korisnički račun na našoj internet stranici. Ako želite kreirati račun, prilikom narudžbe odaberete opciju “kreiraj račun”. Svrha korisničkog računa je jednostavnije naručivanje, pregled dosadašnjih narudžbi i sl.

Mogu li pratiti pošiljku?

Po poslanoj narudžbi primit ćete broj pošiljke s kojim možete pratiti vašu narudžbu na sljedećim linkovima:

Kako vas mogu kontaktirati ako imam upit??

Za sve upite nam se obratite preko našeg kontakt formulara, emaila na: info@opg-vuskovic.hr Odgovorit ćemo u kratkom roku na vaš e-mail. Možete nas dobiti direktno na broj:  00 385 95 8012342.


PITANJA U VEZI POVRATA I REKLAMACIJE

Reklamacije??

Proizvode možete reklamirati pismenim putem na adresu: info@opg-vuskovic.hr. U dogovoru s vama, proizvod može biti zamijenjen istim ili sličnim proizvodom iste vrijednosti. Reklamaciju ćemo nastojati riješiti u najkraćem mogućem roku.

Da li je moguć povrat proizvoda?

Kupac može reklamirati kupljene proizvode. Ako niste primili proizvod koji ste naručili, proizvod ćemo zamijeniti naručenim ili ga možete vratiti neotvorenog i nenačetog.

Odgovor na pitanje niste našli? Kontaktirajte nas.